TT-Line
Fӓrjeraderi
Öppen biljett??

Öppna biljetter är giltiga i upp till 12 månader från boknings datumet (se biljett villkoren).

Öppen biljett?

Öppna biljetter är giltiga i upp till 12 månader från boknings datumet (se biljett villkoren).

Reseuppgifter
Utresa
Tur/Retur

TT-Line

TT Line förbinder Tyskland och Polen med Sverige med hjälp av en modern, pålitlig, högkvalitativ och miljövänlig flotta.

I över 50 år har TT Line erbjudit prisvärd transport över Östersjön ombord 6 moderna färjor, med upp till 23 avgångar varje dag. Varje år transporteras runt 900 000 passagerare, 180 000 bilar och 400 000 fraktenheter, vilket gör TT Line till marknadsledande inom sjötransport mellan Tyskland, Polen och Sverige.

TT-Lines fartyg, som har en erfaren besättning, erbjuder maximal komfort och tillförlitlighet. Rymliga hytter, goda måltider och butiker med ett brett utbud av produkter gör Östersjöresan till en minnesvärd upplevelse.

På TT Lines färjor finns möjlighet att ta med bilen eller färdas till fots. Alla hamnar som används av TT Line har utmärkta förbindelser med olika vägnät. Tack vare TT Line kan man snabbt och smidigt färdas mellan Skandinavien och kontinenten.

Direct Ferries jämnför tidtabeller och priser efter er sökning och visar hur ni kan jämnföra TT-Line priser och tidtabeller med olika rederier i en sökning.

Jämnför TT-Line tidtabeller och priser med alla rederier innan ni bokar er biljett för att säkra att ni får det bästa alternativet för er resa.

Omdömen om TT-Line

  • "Fantastiskt "

    Mycket nöjd med färjan

    Lӓs mer Läs mindre
  • "Family travel experience "

    Overall good experience, nice cabins and common areas, playroom for kids. One downside is too tight parked lorries so it was real challenge to get to our car.

    Lӓs mer Läs mindre
  • "Bekvämt och enkelt "

    Resan gick bra och bekvämt

    Lӓs mer Läs mindre
  • "Äventyr på nya Nils Holgersson"

    Vi hade bokat daghytt mellan Rostock och Trelleborg. Skönt med vila mellan långa körpass, tänkte vi. Toaletten i kabinen var efterlängtad men längtan byttes mot avsky när spolningen inte lämnade toaletten. Det visade sig ett det tydligen var lika på hela vårt däcksplanka. Receptionen kunde inte ge besked om eländet kunde åtgärdas och var tydligen rejält trötta på klagomål. Efternågon timme så var jag tillbaka i receptionen och försökte byta till en annan hytt i samma kategori. Det gick inte. Jag kontaktade då rederiet som tyvärr inte kunde göra något men uppmanade mig att få ett "brev"  från receptionen som skulle kunna berättiga till ersättning. Det kunde receptionisten inte skriva men om jag komtillbaka vid klockan sex skulle den andra damen kunna skriva. Vid klockan sex ville den andra receptionisten inte skriva något brev trots att jag berättade att det var rederiet som uppmanat mig att dokumentera på detta sätt. Jag är glad att de inte bad mig fotografera eländestoaletten ! Jag bad om receptionistens namn men det ville hon inte nämna och jag tog då ett kort av henne varpå hon tillkallade vakt. Efter någon minut kom man med fyra streck på axlarna (kapten?) och agerade  medlare. Jag skulle få mitt brev om jag raderade mitt nytagna porträtt av den arga receptionisten. Vi fick en innehållsrik tur och tiden gick snabbt. Nu har rederiet erbjudit fri hytt vid nästa resa som kompensation. Därmed är jag nöjd och damen i receptionen borde se sig om efter ett annat arbete

    Lӓs mer Läs mindre

Kundtjänst

Besök vår kundtjänstsida för att hitta användbar information om att resa med färja, våra vanliga frågor och hur du kontaktar oss för att få hjälp med din bokning.