Shin Nihonkai Ferry
Fӓrjeraderi
Öppen biljett??

Öppna biljetter är giltiga i upp till 12 månader från boknings datumet (se biljett villkoren).

Öppen biljett?

Öppna biljetter är giltiga i upp till 12 månader från boknings datumet (se biljett villkoren).

Reseuppgifter
Utresa
Tur/Retur

Shin Nihonkai Ferry

Med överfarter i regionerna Hokkaido och Kyoto har Shin Nihonkai Ferry blivit en av de mest använda och populära färejeoperatörerna i regionen. Operatören är populär bland japanska lokalbefolkningen och utländska turister, vilket framgår av de 6,9 miljoner utländska passagerarna på linjerna Hokkaido och 4,8 miljoner för Kyoto. Operatören har anpassat anläggningarna ombord efter de stora krav som förväntas inför OS i Tokyo 2020 och försöker uppmuntra flerspråkig personal på sina fartyg.

Ombord på fartygen är anläggningarna otroligt imponerande; De speciella höjdpunkterna är det stora badet, utomhusbaden, bastun och ett utbud av temanrum som passar till sportiga typer, barn och filmälskare. På grund av övergångarnas ganska långa längd finns det ett urval av stugor och sviter. Deluxe-sviterna är perfekta för dem som gillar att resa i lyx, och det finns varierande storlekar på rum för att rymma ensamresenärer, familjer och stora grupper av vänner och familj.

Personalen vid terminalen är mycket flitig och hårt arbetande, vilket säkerställer att varje passagerare på ett säkert sätt styr båten. Bilar, motorcyklar och cyklar kan föras in i garaget i nedre däck, och fotpassagerare guidas också ombord för att njuta av segling.

Direct Ferries jämnför tidtabeller och priser efter er sökning och visar hur ni kan jämnföra Shin Nihonkai Ferry priser och tidtabeller med olika rederier i en sökning.

Jämnför Shin Nihonkai Ferry tidtabeller och priser med alla rederier innan ni bokar er biljett för att säkra att ni får det bästa alternativet för er resa.

Kundtjänst

Besök vår kundtjänstsida för att hitta användbar information om att resa med färja, våra vanliga frågor och hur du kontaktar oss för att få hjälp med din bokning.